lunes, 21 de abril de 2014





...el primer petó



Evoca records, o desperta curiositat… segons l'edat. Encara que hi ha qui doni el primer petó -el de debò- després d'haver-hi donat molts altres petons abans… 

Les emocions, tot alló que és emocional, ens atrau. Les persones som susceptibles de que el nostre comportament es vegi alterat per les emocions. Tot alló que és racional ens ajuda a posar ordre a les nostres vides, a endreçar els contactes del nostre telèfon mòbil per ordre alfabètic, quelcom que és el correcte, racional, pràctic…
Tot alló que és pràctic, racional, correcte… acaba per convertir-se en una zona de confort de la qual resulta millor no moure's i, en pro d'aquest principi, tot es converteix en una rutina més o menys previsible.

Quan WREN (Los Angeles) va decidir presentar la seva nova col·lecció TARDOR 2014, ho va voler fer d'una forma diferent, i per a això va contractar a una jove directora de cinema anomenada Tatia Pilieva la qual va gravar un vídeo de 3 minuts i 28 segons en el que es va presentar la nova col·lecció de la marca.

Fins a aquí, tot bastant correcte, racional ...previsible. 

El que ha estat del tot sorprenent és el resultat de la campanya. Aconseguir 79.756.662 (gairebé 80 milions) de visites -a data d'avui- no és el resultat d'alguna cosa previsible, més encara si la marca que està darrere de la peça promocional no és una primera marca coneguda a nivell mundial.

El vídeo presenta a vint persones que sense conèixer-se, es besen per primera vegada. Ho fan davant de les càmeres -vestits amb la roba de la marca, aquest va ser l'engagement- el vídeo, una vegada muntat, es va acompanyar d'una música delicada i que ens deixa escoltar els riures, comentaris i murmuris dels protagonistes…

I ja està. 80 milions de visites. No sabem quantes d'elles estan visitant la web de la marca després de veure la campanya, encara que podem preveure que moltes… Amb el que això reporta a la marca.

La marca ha sabut conjugar diferents temps verbals en favor del seu producte, el passat de “el primer petó”, el present d'una imatge actual a través dels vint desconeguts que viuen un "ara i aquí" …i el futur que ens trasllada a conèixer la seva marca, el seu producte.

Un excel·lent treball de brandcontent en el qual s'ha sabut realitzar una direcció d'art d'allò més professional per aconseguir una peça amb sabor "fet a casa" que amaga una realització d'allò més complexa.

És grat saber que una marca que es dedica a projectar la imatge personal de les persones mitjançant les seves peces de vestir, tingui present la càrrega emocional que tots i cadascun de nosaltres mostrem a través de la nostra forma de vestir, i que ho faci d'una forma poc correcta, poc racional i poc previsible… quelcom com el primer petó.




El vídeo de la campanya






No hay comentarios:

Publicar un comentario