jueves, 13 de junio de 2013

Innovació, sempre tecnològica?


Quan escoltem la paraula innovació, solem associar-la de forma automàtica a tecnologia. És el nou paradigma social en el qual vivim, que ens fa relacionar conceptes, segons el moment en el qual ens trobem.

Que una escola de negocis de reconegut prestigi a nivell internacional, decideix apostar per la innovació, ens porta, gairebé ens obliga, a reflexionar si innovació només és un concepte que hem d'associar, en els moments actuals, a tecnologia.

Esade -no necessita de presentacions- inaugura l'any 2009 EsadeCreapolis, una nova forma d'entendre la paraula innovació aplicada al món del coneixement empresarial, el know-how del canvi actual de model social, cultural i empresarial que vivim de forma global, entès des del concepte innovació i sense estar necessàriament relacionat amb el concepte tecnologia.

Nous models d'aprenentatge per ajudar a les empreses a adaptar-se al canvi que estem, de forma generalitzada, vivint actualment.

Dins d'aquesta nova conceptualització de com ha d'afrontar-se el canvi per poder assegurar-se un futur, EsadeCreapolis va confiar una de les seves sessions dirigides a empreses ubicades en les seves instal·lacions, a la nostra directora de Dicic, Consol Vilar, perquè impartís una formació sobre la importància de la imatge que projectem, alguna cosa que ningú pot evitar.

Una formació dirigida a representants de més d'una dotzena d'empreses de diferents sectors, on es va analitzar des del treball individual i en grup, la importància de la primera impressió, conèixer i valorar la comunicació de la imatge personal, descobrir que diuen sobre nosaltres els diferents codis d'imatge, saber adaptar les qualitats idònies a l'activitat o esdeveniment i finalment, com dominar la nostra pròpia imatge.

Es va arribar finalment per part dels participants en la formació, a la conclusió final de la importància que te saber adaptar una imatge a una empresa i del vital que aquesta pot arribar a ser en una acció de venda per trobar la comunicació que resulti més idònia a fi d'aconseguir els objectius desitjats.


Innovar, quelcom a l'abast de tots, fins i tot quan decidim que imatge volem projectar en el nostre entorn professional, cada vegada més complex i exigent.

No hay comentarios:

Publicar un comentario